Ojsan!

Vad har hänt med blogg.se? Fattar ingenting, men men det är väl meningen.

Jag är fortfarande förkyld, men det börjar ge med sig känns det som. Fast det verkar som att jag börjar få denna jävliga rethosta, börjar jag hosta hostar jag hur länge som helst. Käkar lite hostmedicin och hoppas att det ska sluta innan det har börjat på allvar. J är och tränar och jag min stackare får vara hemma ett tag till, ska sätta mig och planera morgondagens idrottspass, det känns inte som min grej. Fast sånt är livet och det är bara att gå igenom detta läsår med gympa. Som tur är är de ju inte så stora så det funkar ju att leka lekar :) Måste även försöka planera lite matte och läsutvecklingstesten som jag ska göra på varje unge för att kunna planera in deras läsövnngar/böcker och läsläxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0