Nu är jag här igen

Tycker fortfarande inte om Blogg.ses startsida, vet inte riktigt varför men det kan ha att göra med att det är dålig översikt på bloggar och senaste inlägget. Och att även sökning av bloggar inte finns. Men men man kan ju söka på webblogg så kommer man till den gamla hederliga sidan. Saknar ändå den gamla söksidan, där man kunde söka bloggar från specifika ställen.
   Jaja, strunt samma. Nu skriver jag igen efter en tids frånvaro. Vet inte riktigt när jag ska börja skriva kontinuerligt, det får bli som det bli helt enkelt. Har blivit förkyld igen sedan sist, var lagomt bra förra helgen. Nu har det slagit till igen. Den här helgen hade jag tänkt planera (jobbet)  har gjort lite ska fortsätta sedan. Städa, alltså höststäda med putsning av fönster osv. Men tror att det får vänta till nästa helg, får se i morgon hur jag gör. Köpte ett vädringsställ förra helgen så nu ska jag vädra kläderna och städa garderoberna. Det sämsta är ju Js garderob, kan inte städa den om inte han är hemma, kanske gör ett försök iaf. Tiden får väl utvisa det.
   Nu har jag stora funderingar på att laga lite mat, tänkte göra en liten makaronigratäng med zuccini, färska champinjoner, oliver och fetaost. Ev några tomater i också. Får se vart det lider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0