Denna jävla tvättstuga

Varje gång jag/vi har tvättid så är det alltid någon idiot som ska dra över tiden, jag fattar inte vad det är med folk. Nu har de bytt en tvättmaskin i ena tvättsugan (den största där jag alltid bokar), då har de fått tagit bort dörren för att få in den. Dörren har ju då inte kommit tillbaka, då går det ju heller inte att låsa med en sådan här cylinder. Det är ju jättebra tycker vissa för då kan man ju dra över sin tvättid och ha kvar tvätten i torksåpen och tumlaren tills tvätten är helt torr, eftersom det inte går att låsa och då kommer man ju in. IDIOTER!!!! Kan ni lära er klockan eller, tider är till för att passas inte för att överskridas, speciellt när det gäller tvättstugan. Tvätta oftare då om ni har så mycket tvätt och det tar så lång tid.
   Jag vart så irriterad så nu har jag ringt telefonbanken och ändrat så jag amortrerar mer i måndaden på lägenheten, är det avbetald får man en liten handpenning på ett hus när jag säljer lgh:en. Nu vill jag härifrån fortare än kvickt! Till sommaren hoppas jag verkligen att det finns ett hus som vi vill ha och kan/får köpa, så jag får min alldeles egna tvättstuga där jag kan göra som jag vill.
   När jag ändå hade bankmänniskan i luren så fixade jag ett pensionssparande konto. Ja, man blir ju inte direkt yngre om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0