Agin and agin

Sitter här ensammen en fredagskväll, J är ju i skogen som vanligt när det är höst och helg. Fast nästa helg är det uppehåll så då blir det mys. Men iaf så sitter jag här och har en toning i håret som jag väntar på att få skölja ur. Hur hinner människor blogga? Jag hinner inte göra så mycket annat än att jobba och träna, inte nog med det så tar jag hem jobbet och jobbar på helgerna också. Nu i helgen ska jag försöka planera ihop lektioner till två veckor, hoppas att det går. Hoppas att jag kan få skruva ihop de nya hyllorna i klassrummet i veckan också, så jag kan plocka fram lite material och roliga grejor som jag kan få börja introducera för mina stackars elever. Hoppas att tiden räcker till så att jag kan börja ge dem lite läsläxa också. De tjatar ju så mycket över det här med läxor så jag måste smida medan järnet är varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0