Rensa i röran

Okej nu har jag rensat tidskriftssamlarna i bokhyllan. Det vart mycket som kastades, sedan ska resten ner i förrådet. En massa saker sedan jag pluggade som jag inte har använt än, men kanske kommer jag att använda det senare om några år eller så. Så mycket mer har jag inte åstadkommit, jo jag plockade ur diskmaskinen också. Har i stället börjat spåna på ett lägenhetsprojekt som vi ska göra under semestern. Det är följande

Göra klart det som ska fixas i köket
Göra klart det som ska fixas i sovrummet
Måla om hallen
Betsa garderoben i hallen

Det var de stora sakerna, när det är gjort är det små fix som ska göras. Eller rättare sagt, det ska bli en storstädning och omorganisation i garderober framförallt. Hoppad det går vägen och min älskade sambo är med på noterna. Han får väl så lov.  En tvåsittssoffa och en bokhylla ska även inköpas snarast möjligt. När det är köpt kan man gå på småkrafset som blommor, gardiner, små fix och grejs till garderobenrna plus lite förvaringsboxar i diverse storlekar.

Om detta blir av får vi se v.34 då vi båda börjar jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0