Longtime

Det var ett bra tag sedan jag satte mig här och skrev, ska försöka få en bättring på det. Halva sommaren har snart gått, deprimerande tycker jag. Men men jag jobbar två dagar till sedan har jag fyra och en halv veckas semester. Det ska bli så skönt. Sedan drar jag igång och jobbar igen, en ny tjänst. Roligt och lite pirrigt.
   Solen lyser med sin frånvaro, regnet fullkomligt öser ner här. idag ska jag ha operation rensning. Ska rensa i en bokhylla, plocka ur alla böcker ur den också för vi ska köpa en ny. Datarummet ska också få sig en rejäl omgång. Papper och grejer som ska sorteras, kastas, sättas in i pärmar, och ja allt sådant där kul ni vet.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0