Jag kan

Nu är iaf datarummet något så när fixat. Det finns inga pappershögar och annat krafs framme, men det stora kruxet är att det är min älskade sambo som äger det mesta av innehållen i tidskriftssamlarna, moch jag kan ju inte ta och slänga det som är där direkt. Han kan ju få som uppgift att fixa dessa under måndagen och tisdagen, då jag jobbar, han har ju semester. Kan ju tipsa honom om det iaf.
   Ska väl ta tag i bokhyllan också tids nog, måste gå ner i förrådet och hämta några kartonger att lägga böckerna i bara. Fast just nu skulle jag vilja duscha, ska nog snart ta och göra det. Måste peela mig, min solbränna flagnar lite så det måste peelas bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0