Öl och Eric Clapton

Sitter i min ensamhet dricker ett glas öl och lyssnar på Eric Clapton. En rätt skön fredagskväll. Har kollat slutet på På spåret och sedan på Robins. Nu hamnade jag här framför datorn igen, fast det inte var meningen. Annars sitter jag mest och drömmer mig bort, vill så gärna ha ett hus. Helst ett nybyggt, där man själv kan välja vilket hus man vill ha. Vi sitter och drömmer oss bort rätt ofta jag och min sambo. Synd att det ska vara så himla dyrt. Bara J får fast jobb snart så ska det nog ordna sig. Jag skrev förresten på för en tillsvidare anställning förra veckan. Nu äntligen har jag ett fast jobb, det känns så skönt. Speciellt när jag trivs så himla bra där och allt.
 
Nu ska jag goggla vidare, eller ska jag säga drömma mig bort om hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0