Nu var det visst nytt år

Börjar väl det här inlägget som med alla andra nu för tiden, jag skriver sällan märker jag. nu var det väldigt länge sedan. Men jag kan ju skriva en liten sammanfattning. Tomten kom och var väldigt snäll, eller så var det jag och J som varit snälla. Det nya året firades med god mat, vänner och bekanta, sen började allvaret igen och man var tvungen att börja jobba. Nu känns det ganska skönt att vara tillbaka i vardagen igen.
   Idag har jag tagit semester, ska förhoppningsvis slutföra mitt projekt idag, är väldigt väldigt nervös. Annars så har jag åkt på en läskig förkylning där endast hosta och halsont ingår, så jag hostar och kraxar. Låter som om jag skulle ha lungsot elelr nåt. Sedan har jag fått ögoninflammation på det, så man är lagomt snygg just nu. Går allt vägen idag tror jag att jag ska fira med en hårtoning, ser inte klok ut. Men men det är väl sådana smällar man får ta antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0