Halvt som halvt

Nu har jag donat och grejjat lite iaf, men det är inte riktigt klart. Tog och rensade och städade i skåpen över kylskåpet och frysen. Nu har jag ändrat om lite, hoppas att det blir till det bättre. Har även städat bort en massa rat (skräp) från de få bänkar som finns i vårt kök. Har även bytt gardiner i sovrummet, och tagit ner de röda i köket så nu hänger det bara vita där. Skulle vilja ha ett par till paneler där, men vet inte riktigt vilka. Kanske ett par till vita med något mönster på. Har tänkt att ha mycket vitt i köket nu när det snart blir vår och sommar. Vi ska ju byta köksluckor och bänkar där. Luckorna kommer fortfarande vara vita, men kommer att vara lite annorlunda, och bänkarna ska vara valnötsbruna (mörkbruna). Det kommer bli riktigt bra tror jag, därför vita gardiner och dukar. 
   Jag hoppas att det blir av denna månad så köket blir klart, då kan vi fixa det sista i sovrummet. Det är inte så mycket, det är endast lister som fattas. Vi behöver även köpa en till bokhylla dit plus en tvåsits soffa till vardagsrummet, sedan börjar det nog likna något. Vi får se vad vi gör åt badrummet, det är riktigt hemskt. Belysningen är vidrig plus att färgen på väggarna gör att man ser ut att vara nästan grön i ansiktet. Fast det är ju rätt dyrt att fixa badrummet och vi vill inte lägga ut allt för mycket pengar heller. Vi kommer förhoppningsvis inte bo här hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0