Färdigjobbat

Nu äntligen har jag kommit hem efter en hel dags jobb, började tio och sista barnen gick hem tjugo i fem så vid tio i fem var jag ute ur byggnaden. Fick ju sedan ta bussen hem och det tog ett tag, men nu är jag äntligen hemma. Ska laga lite exklusiv mat, spagetti med pesto och keso. Det är ju bara jag hemma så jag orkar inte med något storkok. Ska bara ta det lugnt sedan, plocka ihop lite först. Imorgon kommer förhoppningsvis M, P & T hit med diskmaskinen. Ska försöka mig på en sväng på stan för att införskaffa lite småplock, för att sedan städa och dona i här hemma. Måste byta gardiner iaf, har ju julgardinerna kvar och det är inte så kul. Vill ha nya, men har inte hittat några. Måste även försöka komma ihåg att boka tvättid också, men det är väl försent att få någon i helgen är jag rädd. Fast det hade varit bra, det börjar sina i garderoben nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0