Ensam

Sitter här nyklippt och det känns så skönt. Ska införskaffa mig en toning lite snabbt så jag blir kvitt min skabbiga utväxt, inte vackert. Är lagomt trött idag också, klev upp klockan fem eftersom jag öppnade idag. I morgon blir det sovmorgon en stund, men då stänger jag i stället. I helgen är jag alldeles ensam, J har åkt till Vemdalen med jobbet och kvar är lilla jag. Jag ska passa på att städa och greja och dona, måste införskaffa lite nya saker till hemmet så att det blir mysigt. Vet ungefär vad som ska inhandlas på lördag. Tror inte jag orkar ta en sväng på stan efter jobbet i morgon. Kanske, kanske kommer M&P på lördag med våran julklapp. Nämligen diskmaskinene, den är efterlängtad kan jag säga. Måste ringa till dem och höra hur de tänker göra. Nä nu ska jag greja vidare på nätet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0