Diskmaskin

Äntligen är diskmaskinen här och glänser i köket. Har dock inte hunnit prova den än, men det kommer. Tog som sagt en sväng på stan med M, P & T, men det blev inte så mycket handlat. Köpte toning och ansiktskräm. Hann inte med så mycket mer som jag tänkt. Vi var sedan och åt på china, nu sitter jag här med en liten efterrätt. Irish coffee, det är så smaskens så. I morgon blir det städning på schemat, ska kliva upp i tid så jag hinner med mig. Kanske att jag åker ner på stan en sväng och inhandlar det jag tänkt köpa idag, får se om tid finnes. Undra vad jag ska bjuda min älskade sambo på för middag i morgon då när han kommer hem. Längtar, saknar honom en hel del, fast det är mest på kvällen när man ska sova. Inte så kul att ligga själv i sängen när man är van att ha någon bredvid sig hela tiden. Nä nu ska jag kolla vidare på hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0