Tjock?

Nej, jag är absolut inte tjock. FAst nu känner jag mig riktigt uppblåst så magen känns väldigt tjock. tycker inte riktigt om det, vet inte vad jag ska göra för att råda bot på min uppsvällda mage. Igår köpte jag laktosfri mjölk, tänkte att det kunde vara något sånt. Idag har magen varit helt ok, men nu börjar den krångla igen. Det är inte alls kul, jag är så att jag vill ha resultat på en gång. Min sambo har ju köpt världens godaste glass till mig, men jag tänkte avstå alla mjölkprodukter. Nu när jag inte märker nåt så vill jag bara äta upp glassen, men det tar väl lite längre tid än en dag att märka skillnad. Eller, jag har ingen aning.
   Hoppas verkligen att det har slutat blåsa i morgon så jag kan ta min långprommis, tänkte göra det rätt tidigt för jag har tvättid kl 13, då är ju dagen uppbokad från den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0