Så var det måndag igen då

Och jag får ha en liten sovmorgon för engångs skull, det är inte ofta jag fått det när jag ska ha det. Men nu kommer det till att vara så. Snart ska jag bege mig till bussen och börja färden mot jobbet.
   Helgen bestod mest av att bara ta det lugnt och göra så lite som möjligt. Vi var och tränade i går och det känns nu kan jag säga, har lite träningsvärk och mer kommer det nog att bli.
   Idag kommer det nog bli en rätt så lugn dag, är ju hos tvåorna  på måndagar och efter det ska jag iväg på en föreläsning om ADHD på eftermiddagen, så det blir inget fritids för mig idag. Men föreläsningen är nog intressant tror jag.

Ajajaj, vad jag har ont i rygg och nacke (träningsvärk) känner jag nu.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!
Vilken tjusig bloggadress du har! ;)
Ha en bra dag!
Sofie

2008-02-20 @ 12:36:47
URL: http://prettywoman1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0