Dagarna de går och går...

...och jag bara jobbar och jobbar. Har ju även börjat träna denna vecka också, så nu har man träningsvärk. Inte så mycket som jag trodde. Något annat som har hunnits med är köket, vi har bytt skåpluckor, nu fattas det bara nya bänkskivor, diskho, blandare. lådor och en ny skåpstomme med två luckor. De finns i lgh men är inte ditsatta, måste ha en bänkskiva först innan det går att ordna. Det kommer bli väldans fint när det är klart kan jag försäkra mig om iaf.
   Annars jobbas det bara. Men i morgon ska vi i väg på Södra berget på lite SPA och det ska bli så skönt. Vi ska även sova där så det kommer vankas hotellfrukost på lördag morgon, smaskens.
   Nu ska jag göra mig en macka, sätta igång diskmaskinen och lägga mig i soffan och läsa en liten stund innan jag börjar med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0