Tar det inte slut snart?

Fasen vad det är blä att vara förkyld, vet inte hur många näsduksförpackningar jag har snytit upp denna helg. Snoret måste ju ta slut snart. Håller annars på att tvätta, åter igen så vill jag ha ett hus där jag kan styra när jag vill och kan tvätta. Sedan slipper jag alla idioter också som inte fattar när deras tvättid är slut. Gaaahh för dessa.
   J har åkt iväg och tränat en sväng, jag är för förkyld för att orka med det. När han kommer hem ska vi göra lite käk, kyckling, smarrens. Undra om jag ska skriva ihop ett litet månadsblad till föräldrarna som de kan få imorgon. Hinner inte att göra det imorn innan ungarna går hem. Det är riktigt stressigt att vara lärare har jag märkt, jag hinner inget, men ändå håller jag på med saker hela tiden. Det ger sig väl med tiden, och bara det blir ordning i skolan och i klassrummet så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0