Lunch paus

Skulle egentligen inte ta någon paus från städningen idag, men magen började knorra så mycket så jag hade inget val. Har ätit lite soppa till lunch, så nu har jag nya krafter igen. Slutet börjar närma sig, det är "bara" skurning av golv och strykning av tvätt som återstår. Bädda rent i sängen ska jag ju också göra. Sedan är det klart. Funderar då på att ta en repa på stan och inhandla lite prylers till lgh:en. Två filtar till sofforna och en duk till köksbordet och kanske lite annat smått och gott.
   Ska lura iväg J någon dag på IKEA också för att handla lite småfix, han brukar inte vara så pigg på att åka dit jämt. Måste även försöka få med honom på att storstäda förrådet, och då menar jag städning med rensa och allt annat som storstädning innebär.
   Nä, nu ska jag dricka lite vatten och sedan blir det till att skura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0