Gårdagens resultat

Åkte ner på stan en sväng igår för att se om jag kunde hitta några jeans. Och mycket riktigt det gjorde jag. Gick först in på VeroModa för att kolla, där hittade jag ett par, de hade även 100:- rabatt på jeans just igår. Tänkte, de duger att jobba i iaf. Köpte även en skjorta. Gick sedan vidare till en jeansbutik, the store tror jag att den heter. Även där hittade jag ett par, behövde bara prova ett par också. Jag passade på att köpa dem också. Nu har jag iaf två jeans, men skulle vilja ha några fler. Fast jag tror jag ska börja satsa på att ha klänning och kjol på jobbet, nu när jag har det varmaste klassrummet. Fick även med mig en foundation, ögonskugga, ett nagellack och en aloe vera gel hem. Måste testa aloe vera gelen, det ska vara bra med aloe vera om huden blir irriterad när man har rakat sig,  ex. bikinilinjen, måste testa.
 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0