En present

I fredags innan jag gick hem från jobbet så kollade jag lite hastigt i mitt fack, och där låg ett brev från Stadium. De delar ut en rörelsepåse (tror jag att det hette) till alla klass ettor. Alltså varje klass får en påse och inte alla som börjar ettan. Den innehöll två fotbollar, två basketbolla, två långhopprep och lagband i två färger. Det var en rolig grej tycker jag, det följde även med tips på lekar som man kunde leka med hjälp av innehållet i påsen. De tycker att det är viktigt att barnen rör på sig, det går lättare för dem att jobba sedan. Det är ju rätt, och speciellt ettor har lite svårt att sitta stilla långa pass har jag märkt. Men nu ska vi leka så de sitter still sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0