Attjo attjo attjo prosit

Fy för att vara förkyld, har känt i flera veckor att det har varit något på g. Så bryter det ut när man börjar jobba. Har nu jobbat i två veckor, varav kidsen har gått i skolan en vecka. Ska jag sammanfatta den veckan så har den varit väldigt rörig, dels för att de bygger om på skolan och dels för att jag inte hittar några grejer i klassrummet. De har man fått stoppa undan överallt, det är en enda röra. Men för hoppningsvis blir det bättre till veckan. Har bett om att få några andra hyllor där jag kan ha sakerna så att barnen ser dem och själv kan hämta dem och prova sig fram med olika saker. Just nu har jag bara skåp. Tiden får väl visa hur det blir, men jag tror att det blir bra tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0