Bed time?

Börjar känna mig lite trött, klev kupp kvart i sex i morse och sedan gick vi ut på en promenad innan vi skulle iväg och jobba. Vi har tänkt att börja med det varje dag, men de dagar jag börjar sex så skippar vi prommisen,får se hur det går. Håller ju på att slipa på bikiniformen just nu, har ju bokat en resa till Kroatien, nu är det till att ligga i med träningen. Vill få bort "kulmagen" jag lyckats få, vet inte vart den kommer ifrån. I morgon ska jag på stan en sväng och köpa mig en pilatesboll, så jag kan träna lite här hemma också och inte bara på gymmet.
   Nu måste jag ta och borsta håret, dum som jag var så tog jag och tvättade håret nu innan jag ska lägga mig. Alla med självlockigt hår vet nog hur lyckat det är.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Då borde du lägga dig faktiskt :D

2008-04-18 @ 22:29:42
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag idag? :)

2008-04-18 @ 22:36:08
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0