Tråkigt tråkigt

Det är så jämans tråkigt när man är själv på kvällarna, vill att DP kommer hem nu. Det är inte så väldigt lång tid kvar, han kommer ju imorn.
Bokade klipptid idag också, måste skriva in det i kalendern innan jag glömmer det. Men det är nästan en månad kvar, ja ja får försöka hålla ut och sköta om håret noga så hon inte klipper bort allt. Vill ha det lite längre (ca 10cm) men det är svårsparat när kvalitén på mitt hår är svinto. Eller det blir ju bättre och bättre, tror jag har hittat riktigt bra produkter nu.
  Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig, det är en dag i morgon också. Som ska innehålla dammsugning, renbäddning i sängen, lite matte planering. Ska försöka läsa lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0