Slutjobbat

Nu är det slut jobbat för den här veckan, det känns skönt. Kom hem vid 18:15 har hunnit äta lite middag, kollat runt lite på nätet. Ska nu sätta mig och rita upp några garderobsförsla och kolla vad det kostar. Snart ska det ske, det ska komma garderober i vårt hem, det är knappt så jag tror det är sant. Annars ska kvällen bestå av slappning, det blir säkert en tidig kväll i kväll också så kanske jag kommer upp tidigt imorn. Ska försöka fixa lite imorgon, bla en påse med tvätt som ska strykas. En kort sväng på stan blir det nog också, överväger om jag ska köpa mig lite toning och slänga i håret, färgen börjar bli lite dassig tycker jag. Funderar på att skippa frisörtoningen den här gången, den åker ju ur på engång. Måste planera lite mer matte också, ska försöka planera några veckor framåt så jag slipper tänka på det sen.
Nä nu till garderoberna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0