Sällan

Det blir inte så ofta jag skriver märker jag, tiden räcker inte till. Det är en del som ska fixas när man kommer hem efter jobbet, sen är jag rätt trött när jag kommit hem. Det måste det bli en ändring på, det blir bara mökare och mörkare då blir jag tröttare och tröttare. Måste börja träna igen, ska förska dra mig ut på promenad nu i helgen. Älskllingen far till stugan direkt efter han slutat jobbet och jag ska vara hemma. Hoppas på fint väder så man kan ta sig en prommis.
   Idag börjar jag jobba kl 10, har stängningsdag idag, hoppas att inget barn blir kvar till längre än 17 idag. Men sådan tur har jag väl inte, det blir väl till 17:30 eller ngt. Eftersom jag måste åka buss både dit och hem så hoppas jag att alla barn går hem tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0