Nyklippt

Nu sitter jag här, har nyss ätit lunch och nu dricker jag kaffe, men det bästa av allt. Jag är nyklippt, och nöjd vart jag. Nu har jag hittat en bra frisör på ett bra ställe, tror jag iaf. Stället verkade bra och frisören var bra och trevlig. Men tur som man har ska hon iväg på någon resa och kommer inte tillbaka och jobbar förrän dagen före julafton, det var ju mindre lyckat. Jag som nu ska börja med att toppa håret var 8-10 vecka, det tyckte hon var det bästa om jag ville få ut håret längre, man tar lite ofta än att det ska fnasa upp sig en längre bit. Men men bokade tid hos en annan tjej på engång istället, ska även försöka få in en tid för färgning. Mitt hår har verkligen inte den bästa färgen just nu, får nog köpa mig lite toning till helgen tror jag. Har ju så konstig utväxt på vissa ställen. Eller konstig och konstig, i botten är håret ljusare på vissa ställen än på andra. Det är alltså inte jag som misslyckats med toningen, utan det är min naturliga hårfärg som verkar vara lite fläckig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0