Ny vecka

Varför är jag så odiciplinerad? Tänk om jag hade planerat matten i helgen så hade jag sluppit det nu, men icke. Fär så lov att sätta mig ner nu i kväll och fixa detta. Vet fortfarande inte riktigt hur jag ska göra. Men det ordnar sig alltid. Skulle behöva böckerna jag beställde förra veckan, just precis nu vill jag ha dem. Men kanske att de dyker upp i veckan. Får hitta på något enkelt till dem, som sagt de är sex år det ska inte vara så invecklat och komplicerat.
  Måste springa ner till tvättstugan och kolla om det var i kväll det var dags för tvättning igen. Som sagt odiciplinerad och lite tankspridd. Sedan är det planering som gäller. Måste även rensa frysen, eller iaf röja upp lite i den. Älsklingen kommer hem med älgkött sent i kväll, och det måste få plats i frysen. Nej nu ner till tvättstugan så är det gjort iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0