Ny tid

Äntligen helg, en ensam sådan igen. Tråkigt. Men men sånt är livet, J lovade att han skulle försöka komma hem tidigt på söndag, men man vet aldrig hur det blir beroende på vas som händer. I morgon ska jag klippa mig iaf, fastän jag inte har råd, men jag måste. Var tvungen att boka en ny tid, har studiedag på eftermiddagen, just den eftermiddagen jag hade boka klipptid. Fast jag gråter inte över det, jag får komptid att ta ut senare och sen får jag klippa mig imorgon. Det måste vara det bästa som kommer att hända på ett tag, det behövs verkligen. Sen får jag se om jag inhandlar någon toning, måste ha någon slags färg i håret det börjar bli rätt trist färg. Kanske att man känner sig lite piggare och fräschare också med ny toppat hår och ny färg. Ja, ja får se vart det lider.
   Annars ska jag bara slappa och slöa hela helgen, ska försöka läsa mera än vad jag åstadkommit föregående helger. Håller ju även på med mitt projekt fortfarande, det går väl framåt lite fast jag börjar bli lagomt less på det just nu. Men men jag får rycka upp mig och fixa det helt enkelt, även fast jag varit nära gråten några gånger idag. Jag ska fixa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0