Goda grannar

En man som bor här i området kör brödbil och Fazer, och nu när jag stog och dammade mattor på balkongen gick han förbi med en påse bröd som han fått över. Han frågade om jag ville ha bröd och slängde upp en förpackning, det var väldigt bussigt tycker jag. Det finns även goda grannar här, de göms bland resten av alla störande som bor här.
   Nu sitter jag med en inpackning i håret och ska snart slänga mig i duschen en sväng. Har varit duktig och dammsugit nu på morgonen. Tänkte sätta mig och titta på friidrotten sen, damernas höjdhopp, och läsa lite i lärarhandledningarna till matteböcker. Det känns svårt att planera, men barnen är bara 6 år så det ska ju inte vara så avancerat. Det blir nog bra. 
   Idag kommer äntligen mysen hem. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0