Värst vad tiden går fort

Jag hinner inte med någonting verkar det som, har inte skrivit på två veckor eller är det tre? Vet inte vad jag gjort, jobbat är nog det enda svaret. Gör inte så mycket annat tycker jag, men där far jag ju med osanning. Hinner nog med en hel del annat också. Har ju varit hem till m&p en helg, tränat, varit hos svärföräldrna på middag, varit ut och ätit och bowlat med några vänner och bekanta. I helgen ska jag iaf storstäda i lägenheten, jag ska göra höst helt enkelt. Det kommer bli fönsterputsning och gardinbyte, ska ner på stan i morgon och köpa gardiner till sovrummet. Hoppas att jag kan hitta några fina och billiga till vardagsrummet också, annars får de som hänger där hänga kvar ett tag till. Har iaf köpt nya blommor till det fönstret, det kanske inte gör något att det inte är nya gardiner där. Den som lever får se.
  Jag är ju hemma själv i helgen så jag får bossa bäst jag vill här och bestämma hur det ska vara. J har ju farit till skogen igen, som vanligt på helgerna. Den här veckan har jag knapp sett honom, fast nästa helg ska han vara hemma med mig. I kväll blir det nog en tidig kväll för mig, är skapligt trött. Har sovit dåligt hela veckan pga att J inte varit hemma, det har varit tomt i sägen, sedan har jag öppnat idag och igår det innebär att jag måste kliva upp fem på morgonen. Jag är allt annat än morgonpigg kan jag säga.
   I kväll blir det lite cider framför tv:n, om det nu finns något att titta på vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0