Utmattad

Torsdag kväll, trött, har precis kommit hem från gymmet. Är lite slut just nu, klev upp fem i morse, började klockan sex. Jag är allt annat än morgonpigg, men det går bra att kliva upp ändå tycker jag. Kan ju vara så att jag har ett jobb som jag trivs med. Hoppas att jag får fortsätta efter jul, då har jag min fasta tjänst, eller tills vidare som det så vackert heter.
   I morgon är det fredag och lön, jag slutar klockan ett. Kanske det blir en sväng till Birsta efter jobbet och en sväng på stan på lördag. Något nytt måste jag nog unna mig, fast det är spara pengar som gäller just nu. Mitt projekt går framåt, har bokat tid för andra delmålet idag, hoppas att det går bra nu för då är det inte så mycket kvar. Nä nu måste jag fika något, är lite hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0