Tidig morgon

Fast man sovit länge blir det tidigt iaf, det är rätt skönt. Hoppas nu att den här dagen blir så lång som den brukar bli när man vrider tillbaka klockan. Eftersom det är söndag och J kommer hem efter en helg borta så vill jag verkligen att dagen ska bli lång så det kan bli mycket mys.
   Klev upp vid åtta (nio om dert skulle vara sommartid) la mig i soffan och läste en stund. Håller på med Liza Marklunds Nobels testamente. Alltid när jag har läst någon av hennes böcker om Annika Bengtzon brukar jag lova mig själv att inte läsa något mer av Lizas böcker. Ändå när de kommit ut i pocket sitter jag där och läser, det endast för att de är lättlästa, de går fort att läsa och enkel handling.

 
221755-10

Någon som läst boken, eller någon annan bok om Annika Bengtzon, och vad tycker du om den/dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0