Rubrik???

Är det så här det ska vara i hela livet? Utarbetad och trött? Eller förresten, jag är inte utarbetad bara trött. Kan ju beropå att jag öppnat två mornar i rad och har då klivit upp klockan fem. Idag slutade jag en timme tidigare eftersom vi hade så lite barn. Alla barnen börjar bli sjuka nu, jag ber bara till gudarna att jag ska klara mig. Vill inte ha feber, halsfluss och allt annat jävelskap som man kan få.
   Tog en sväng till Birsta efter jobbet, och där var det folk vill jag lova. Det märks att det är löning. Orkade inte titta på så mycket kläder som jag egentligen skulle behöva göra. Kollade mest på inredningsprylar och sånt, skulle vilja ha obegränsat med pengar, det finns ju så mycket fint. Var in på IKEA också en sväng och köpte värmeljus, tre blockljus, en tallrik till ljusen och två kaffemuggar som jag ska ha på jobbt.
   I morgon ska jag ta en sväng på stan och köpa lite små plock och ev kläder om jag hittar något. Skulle även behöva ett par skor, får se om jag hittar några. Sen blir det det vanliga, alltså städning. Men det ser jag framemot nu, det är så mycket roligare och städa när man köpt lite nya saker så man kan fixa och dona, det behövs faktiskt bara lite ljus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0