Maaat

Nu är det snart dags för lunch, tortellinin kokar för fullt och till dem blir det ost och pesto. Enkelt och gott. Har nästan nyss kommit hem från stan, orkade inte vara där så länge. Köpte väl inte allt som jag skulle göra, blev helt enkelt för snål. Fast ett par träningsbyxor hittade jag, inte det lättaste kan jag säga med min kroppsform (ca180 cm lång till ca 55 stadiga kilon) som sagt det är inte det lättaste att hitta kläder överhuvudtaget som sitter bra. Det vart även strumpor, en BH, ett par vinterhandskar, hårsnoddar och lite dekorationssten kan jag väl kalla det. Kollade även på skor, eller snarare stövlar. Hittade några som jag skulle vilja ha, men jag måste fundera och ha smakråd.
   Nu ska jag kolla om maten är klar, efter det ska jag sätta mig i soffan med lite cappuccino (okej, i pulverform men ändå) det är det närmaste jag kan komma det här hemma. Det var längesedan jag köpte det, men idag gick jag förbi hyllan där det stog och då tänkte jag, det var länge sedan jag köpte en sådan så nu ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0