Klart

Nu har jag gått på som en maskin här hemma och det märks, det är så fint. Fönsterna är putsade, det är dammat, dammsuget och skurat. Har bytt gardiner i köket, ändrat gardinerna i vardagsrummet så nu är det inte lika mycket skyltfönster där. Det är bara mattorna som ska dammas och läggas på. Har även bytt rent i sängen, härligt. Nu är jag väl förtjänt av min cider som jag sitter och dricker nu. I morgon ska jag upp klockan sju och tvätta, har inte tvättat på ett tag och hade tur att få en tid imorgon. Tyvärr vart det ju den tidigaste, men men vad gör man inte. Nu ska jag försöka skriva ner vad som ska inhandlas till lägenheten så vi kan göra upp en plan, sen ska jag bänka mig framför Anna Skipper. Efter det bli det middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0