Inga fynd

Är precis hemkommen från stan, det blev inga fynd. Endast en ansiktskräm. Det blev inget inköp av gardiner heller, tänkte det får vänta tills vi fixat mer i sovrummet. Men jag hittade gardiner till vardagsrummet iaf, tyvärr hade jag inga mått med mig så jag kunde inte köpa några. Fast nu vet jag ju vart det finns, till veckan kanske det blir.
   Kollade även efter lite utekläder, överdragsbyxor och en jacka skulle behvöas till jobbet, men det finns inget som föll mig i smaken. Sen är ju allt så sablans dyrt, då blev jag snål. Har inte så mycket pengar kvar. Till veckan har jag mitt projekt som kostar lite pengar också. Fast ytterkläder behöver jag, annars kommer jag att frysa ihjäl.
   Nu blir det lunch och sen kaffe, är så himla hungrig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0