Grannar

Vad ska man med grannar till? De är ju ändå bara ett störande moment. Exempelvis mina grannar som bor ovanför mig, ibland har de världens bråk. I somras vaknade vi vid tre tiden en natt av att det skreks och gormades där uppe, och i går hade de nog krig där. Det slängdes saker i golvet så rutorna bara skallrade nere hos mig. Det var nästan så jag satt beredd med kaffet i fall de skulle rasa genom taket. Men de lugnade sig efter ett tag.
   Nu ska jag strax göra mig redo för en sväng på staden, hoppas jag kommer hem med något iaf. Ett par nya träningsbyxor är ett måste iaf. Måste även komma ihåg att lösa ut mitt paket som kommit. Sen blir det väl lite städning, ack så tråkigt innan man kommer igång men när man väl börjat brukar det gå rätt fort.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0