Äh

Nu har jag snart suttit framför denna dumburk hela dagen. Har iofs städat, eller städat och städat, plockat undan. Dammsuga ska jag göra sedan eller i morgon, får se vad det blir. Har suttit här och läst bloggar och lallat på hur mycket som helst, det måste bli ett slut med det nu. Ska nog ta och hoppa in i duschen tror jag, eller lägga mig och läsa. Har ju faktiskt tagit fram boken som jag håller på med, men jag började plocka undan i stället. Sedan hamnade jag då här. Snart är det väl ändå dags för lite middag också, varför finns det inget piller man kan svälja och bli mätt. Nu orkar jag inte laga någon mat, men är väl så illa tvungen.
   Har ju faktiskt drukit en cider också, det var gott det. Börjar känna mig som en liten alkistant som sitter och dricker cider i sin ensamhet.

Kommentarer
Postat av: anna

nej då se det inte så - det är mys att dricka för sig själv - så det så!
kram

2007-10-27 @ 21:23:33
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Eva

hej, du frågade om den röda julgransmattan, den är köpt på Rusta för 99 eller 129

2007-10-27 @ 22:27:19
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0