Studiedagar

Den här veckan har gått så himla fort, och jag har knappt varit på jobbet. Det har varit studiedagar i dagarna tre så nu är jag lite mättad på det kan jag säga. Det var lite olika variation på kvalité också, gårdagens kunde man ju fått skippa. En totalt värdelös föreläsare som inte hade något vettigt att komma med, hon var osäker och fjantig helt oseriös. Men nu är det över och i morgon är det fredag och det känns skönt.
   Nu ska jag försöka mig på designen igen på denna sida, hade lite problem att få till det översta, headern eller vad det heter. Men nu ska jag in i kampen igen för att få till det. Måste nog försöka fixa lite cappuccino innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0