Äntligen mat

Har äntligen fått i mig lite lunch, var hungrig som en varg, väntar nu på att kaffet ska bli klart. Har uträttat en del ärenden idag, eller rättare sagt jag skulle göra det men det var lättare sagt än gjort. Chefen hade semester denna vecka så jag kunde inte lämna tillbaka nycklarna och få papperet ifyllt, måste vänta till måndag. Böckerna som jag lånat därifrån lämnade jag iaf tillbaka och postade DPs brev, sen var det projektarbete. Det går framåt måste jag säga, men det kommer nog ta tid iaf, mer tid än vad jag trodde. Fast det är ju inte mitt fel utan situationen är så bara.

Gjorde en snabb vända på stan innan bussen gick. Köpte en ansiktskräm på Body Shop, måste även inhandla en nattkräm därifrån. Provade även en handkräm där, den var super, måste inhandlas. Jag är liksom beroende av handkräm, har varit det sen lågstadiet. Kollade även efter en väska, måste ha en större men hittade ingen bra. Var iofs bara på Åhléns och där var det rörigt värre. I morgon ska jag kolla bättre, förhoppningsvis är jag på stan tidigt och ska försöka vara där nästan hela dagen. Får se hur det blir, bara jag hittar en väska är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0