YES!

Den här dagen har börjat bra måste jag erkänna. Klev upp 06:20 och försökte fixa lite frukost,, dvs en kopp varmakoppen hallon och blåbär. Det är lite svårt att göra frukost utan kylskåp. Sen åkte jag ner på stan för projektarbete och det gick riktigt bra. Efter det tog jag bussen hem, klev av för att handla lite, en drickyoghurt, två baguetter, en burk tonfisk och en liten mjölk. Det blir tonfisk och bulgur till lunch och mjölk vill jag ha i kaffet. PÅ vägen från affären ringer telefonen, och tänk det var från anställningsintervjun som jag var på igår. Jobbet är mitt! Tänk, en fast tjänst, jaja jag har provanställning till den sista december. Hoppas att jag trivs och att det går bra, jag ska ge gärnet! Det känns så skönt, fraförallt att jag slipper gå på arbetsförmedlingsmöte idag. Jag ska dit och prata med dem, om hur det blir med a-kassan och så.

Nu ska jag till och söka på lite pedagogikböcker och se om jag ska beställa några, det skulle kännas skönt om man hade lite mer att komma med.

Hoppas nu att det blir en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0