Urless

Det är riktigt tråkigt att vara arbetslös en längre tid (har varit det drygt en månad men börjar jobba om två veckor igen). Nu börjar jag bli less, känner mig slö och orkar inte någonting. Tänkte att jag skulle ta en promenad idag, men skorna ligger i bilen som DP har och sen spöregnar det emellanåt. I morgon ska vi iallafall börja träna igen, har inte tränat på hela sommaren och det ska bli så skönt att komma igång.
Börjar känna mig fet och ful också, fast jag vet att jag är allt annat än fet. Det är bara det att magen har svällt en del och "hänger" över byxkanten och det gör att jag känner mig fet och äcklig. Men nu ska det bli ändring på det. En promenad varje dag och träning på det, sen kanske det blir bättre. Jag äter inte en massa skräp eller dricker en massa dricka, det är något jag inte tycker om och känner mig äcklad efter att jag ätit sådant.  I morgon då jäklar ska jag ta mig i kragen. jag måste verkligen rycka upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0