Regn, regn, regn

Typiskt att det ska regna nästan hela tiden, har ju fått några få soldagar men fler vill jag ha. Hoppas det blir bättre till veckan, för då har jag inte så mycket på schemat och ska även vara i stugan. För regnar det då kommer jag inte stå ut många dagar där inte.

Kollade inte på någonting på stan idag, det regnade så mycket så jag handlade mest bara mat och försökte skynda mig hem. Det blir grillad kyckling, bulgur och vitlökssås till middag. Smaskens. Köpte även muffins för att ha något att äta i min ensamhet. De verkar ha slutat med amerikanska muffins, sådana där stora, goda. Hemköps egna var ju super vanilj med chokladbitar i.

Nä nu måste jag kolla maten.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Här har det varit ömsom regn och ömsom sol idag.

2007-07-17 @ 17:08:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Soffan

Här regnar det idag med. Vart är solen?

2007-07-18 @ 09:22:11
URL: http://prettywoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0