Pocket

Jag älskar pocketböcker för att de är så lätta att läsa, vanlig böcker blir oftast stora, tunga och otympliga. Lätt att bära med sig om man vill ha en bok med sig. Idag köpte jag 4 nya pocketböcker (tag 4 betala för 3). Köpte även en kalender, en lite mindre den här gången. Blir nog tvungen att köpa en större när jag börjar jobba, men det får bli en jobb/planering/dagboks kalender.

Dessa 4 pocketar (kan man säga så?) inhandlade hag iaf.

1.1     2.2     3.3     4.4


1. Brännmärkt av Catharina Ingelman-Sundberg
2. Jaktsäsong av Mats Strandberg
3. Olycksfågeln av Camilla Läckberg
4. Om skönhet av Zadie Smith 

Brännmärkt är första boken i en serie om en kvinna i det medeltida Stockholm. Den lät intressant tycker jag

Jaktsäsong ska tydligen vara Årets chick-lit enligt TV¤ nyhetsmorgon. Vem tackar nej till lite chick-lit? Inte jag

Olycksfågeln, säger bara Camilla Läckberg skriver suveränt

Om skönhet, enligt recensioner på baksidan av boken ska den tydligen vara en bok i min smak, så jag gav den en chans. Alltid kul att hitta "nya" författare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0