Onödigt...

Är uppe lite tidigare idag än normalt, jag lyckades ta mig upp. Ska till arbetsförmedlingen idag för information, ska vara där kl 9. Jag längtar inte precis, kan tänka mig att det är totalt onödigt, förresten har jag inte tid. Vill ägna tiden till mitt projekt i stället. Men men får väl göra det när infon är över.

Var på anställningsintervju igår, vet inte hur det gick. Känndes varken bra eller dåligt, ska jag vara riktigt ärlig så vet jag inte om jag vill jobba där, men men ett jobb måste jag ju ha. Det här var ju bara ett vikariat på drygt ett år. Skulle jag få det så hindrar det ju inte att jag söker jobb undertiden, det är ju ett fast jobb jag vill ha, som alla andra.

Hoppas att jag shoppa lite idag också, om jag får tid och ork. Schampoo, balsam och inpackning behövs, linnen, toppar, underkläder och en väska bla. Den som lever får se vad jag kommer hem med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0