Inköp

Idag var det då arbetsförmedlingen i 1½ timme ack så tråkigt, höll på att somna på slutet. Men man var ju tvungen att gå annars ingen A-kassa. Dålig information om den förresten, trodde att det skulle bli mer av det men icke sa nicke. Ska dit till veckan igen för att träffa en handläggare och lägga upp diverse mål och grejs, måste då ha med mig ett CV. Hatar att hålla på och göra sådana saker, tråkigt och tar tid. Har ju eofs ett klart, får ta det.

Sen blev det projektet igen, idag gick det bra, faktiskt rätt så bra. Kändes som att jag kört fast ett tag, men nu går det framåt och jag slipper bli frustrerad och okoncentrerad.

Kollade ett par skor idag också, vet inte om jag ska slå till på dem. Ett par ballerinaaktiga från Vagabond, men det är inte rundad tå utan nästan rak. Kan inte beskriva, trivdes faktiskt i dem. Känner mig så töntig i alla ballerina skor när de är rundad tå, det är inget för mig, men dessa kändes bra. Köpte dessvärre inget schampoo och balsam, men ska göra det till veckan. Köpte ett repair serum från Björn Axén istället, har haft det förut och jag inbillar mig att håret blir finare, topparna blir mindre slitna. Tyckte iaf det förut när jag använde det. Men som sagt det kan ha varit ren inbillning. Nu kör jag stenhårt på det. Försöker få ut håret lite till, frissan klipper så mycket varje gång jag är där tycker jag. Fast det behövs ju, så nu gör jag allt för att det ska vara fint. Käkar ju även silica igen. Inbillar mig även där att håret växer fortare när jag gör det. Det återstår att se om jag har längre glansigt svallande välvårdat hår snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0