Har gjort

Hittills har jag ätit frukost, betsat köpmandisken, tagit en promenad/joggat ibland i 40 minuter.

Håller nu på att koka bulgur. Det blir bulgur och en gryta jag gjorde igår till lunch av det som fanns hemma. Dvs krossade tomater med chilismak, röda linser, kidneybönor, majs, vtlök, svartpeppar och cayennepeppar. Problemet är bara att jag vet inte om jag tål kidneybönor. Det är ju allmänt känt att bönor kan krångla med magen. Jag fick så himla ont i magen igår, men jag vet inte om det berodde på bönorna.

Sen ska jag ta mig en dusch och göra en hårinpackning, det har mitt hår förtjänat nu hehe. Nä, men det var ett bra tag sedan jag gjorde en sådan. Brukar göra hårinpackning minst två ggr i veckan då mitt hår behöver det, det är så himla torrt. Nu har jag inte gjort någon på en vecka.

Nä nu mat, är så himla hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0