Garderobsbekymmer

Nu har jag suttit vid IKEAs hemsida och kollat och räknat på garderober. Det är så här att vi är i behov av garderober, och det snarast. Nu har jag suttit och knåpat ihop två olika alternativ, men usch så dyrt det är. Men man får väl se det som en investering. Vi får väl se och höra vad DP säger om mina förslag.

Imorgon ska jag iväg på en arbetsintervju till, eller jag vet inte vad jag ska kalla det. Var där i början av sommaren för jobb på dagis, men nu vill hon träffa mig igen så vi kan prata om fritids/förskoleklass, jag är intresserad. Vi får se vad som händer.

Nä nu ska jag diska och läsa posten som kom alldeles nyss, eller post och post det var reklam som kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0