Borde

DP jobbar över och kommer inte hem förrän vid åtta trodde han. Jag har tråkigt, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Borde diska, men tråkigt, fast det är inte så mycket disk. Borde plugga lite projektarbete också, får se vad det blir. Har lite huvudvärk, kan bero på vätskebrist.

I morgon ska jag på arbetsförmedlingen igen på ytterligare ett möte, urtråkigt. Hoppas jag får jobbet behöver jag inte gå dit mer.

Borde köpa en ny kalender också, den börjar ju snart ta slut den jag har...
Borde även köpa skivor så jag kan bränna ner alla kort som är på datorn. Är rädd att det ska bli nåt vajs med datorn så att jag måste ta bort allt som finns på den, och det vill jag inte. Kanske att jag kan komma ihåg det imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0