Body Shop

Blev inga skor idag heller, orkade inte gå iväg till den affären. Det är lite mycket folk på stan dessa dagar, det är ju Gatufesten, så jag orkade inte trängas med alla människor. Det blev bara en repa till Body Shop för inhandling av en bodylotion. Är så himla torr och fnasig, beställde 3 flaskor från Biotherm av mamma när hon åkte utomlands för ett tag sedan (det var tre flaskor för samma pris som 1) var bara tvungen att beställa dem, för det är den bästa bodylotion jag haft. Men nu är det så att jag inte träffat min mamma än sen de kom hem så jag köpte en ny bodylotion idag. De går alltid åt ändå. Köpte även en ansiktskräm till DP så han slipper nalla av mig hela tiden.

Snart kommer DP hem och då ska vi planera vad som händer i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0